Читающие дети - Читающая школа! » КГУ «Общеобразовательная школа №187 » Управления образования г.Алматы
Алматы қаласы
Білім басқармасының
"№187 жалпы білім беретін мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72636) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72636) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
11
март
2021

Читающие дети - Читающая школа!

























Алматы қаласының білім беру ұйымдарында «Оқуға құштар мектеп» жобасын жүзеге асыруға арналған іс-шаралар жоспары


Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Ұлттық қоғамдық сенім кеңесінің 2020 жылғы 22 қазандағы төртінші отырысында тапсырылған Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігі Басшысының 2020 жылғы                               12 қаңтардағы № 20-01-38.33 бұйрығымен бекітілген «Оқуға құштар мектеп» жобасы аясында балалар мен жасөспірімдер оқуының проблемасы, сондай-ақ, 2021 жылды - Қазақстанда балалар мен жасөспірімдердің кітап оқу жылы деп жариялауға байланысты іс-қимыл жоспары әзірленді.

Мақсаты: Білім алушылардың оқырмандық мәдениетінің деңгейін көтеру, олардың оқырмандық белсенділігінің өсуі және кітап  оқуға жағдай жасау.

Міндеттері:

 - білім алушылардың оқу құзыреттілігін арттыру;

 - білім алушылардың өзара әрекеттестік және әлеуметтік әріптестік арқылы оқу мәдениеті мен оқу белсенділігінің деңгейін арттыру;

 - іс-шараларға бірыңғай оқырмандар қауымдастығын қалыптастыру бойынша жобаны іске асыру үшін ата-аналарды тарту;

 - кітап білімнің негізгі көзі екені туралы оқырмандардың түсінігін қалыптастыру;

 - кітапқа көзқарас ережелерін меңгерту;

 - кітапқа деген сүйіспеншілікке, кітап оқығанда жағымды эмоция тудыру, оқуға деген қызығушылыққа тәрбиелеу.




Рет саны


Іс-шаралар



Өткізу мерзімі


Жауаптылар


 Аяқталу нысаны


Қаржыландыру


  1. Білім алушылардың оқу мәдениетін қалыптастырудағы  менеджмент




1

Оқырмандық мәдениетті қалыптастыру және кітап оқуды насихаттау орталығы ретінде кітапхана жұмысын басқару қызметінің тиімділігін мониторингілеу

Ағымдағы оқу жылында

Мектеп директорлары

Анықтама


2

Кәмелетке толмағандардың құқықтарын қамтамасыз ету үшін  мектеп, аудандық, қалалық кітапхана қорларына еркін қол жеткізуде директорлар орынбасарларының оқу - тәрбие жұмысы жөніндегі басқарушылық іс-әрекеттерінің мақсаттылығы мен тиімділігіне мониторинг жүргізу. Балалардың осы қорды пайдалануы туралы хабардар болуы

Ағымдағы оқу жылында

Мектеп директорлары

Анықтама


3

Білім алушылардың кітапхана формулярларының және олардың оқырман сұранысын зерделеу

Мамыр

Орта білім беру ұйымдары директорының оқу-тәрбие жұмысы (ары қарай ОТЖ) жөніндегі орынбасарлары

Анықтама- есеп


4

Кітап оқу сапасын басқару: білім алушылардың кітапхананың кітап қорын пайдалану кезіндегі жетістігі, сондай-ақ, оқушылардың өздік жұмыстарды орындау жобаларын рәсімдеу және басқа да жұмыстарды орындау кезінде кітапхана қорын толық пайдаланбау себептерін анықтау

Ағымдағы оқу жылында

 Орта білім беру ұйымдары директорының ОТЖ жөніндегі орынбасарлары

Мониторинг


5

Білім алушылардың біліміндегі олқылықтардың орнын толтыру үшін кітапхана мүмкіндіктерін пайдалану мәселелері бойынша әкімшіліктің басқару іс-әрекетінің ұтымдылығы

Ағымдағы оқу жылында

Орта білім беру ұйымдары директорының ОТЖ жөніндегі орынбасарлары

Анықтама


6

Білім алушылардың оқырмандық белсенділігін қалыптастыру, кітап оқу ережелерін меңгерту, үшін, қосымша әдебиетті оқуда білім алушылардың білім сапасын арттыру үшін пән  мұғалімдерінің, сынып жетекшілерінің, кітапханашылардың тікелей жауапкершілігін арттыру, ата-аналардың бірыңғай оқырмандар қауымдастығын қалыптастыру


Ағымдағы оқу жылында

Мектеп директорлары, қамқоршылық кеңес

Мониторинг, анықтама


7

  1-4, 5-9, 10-11-сыныптардағы білім алушылардың оқырмандық қызығушылықтарын, сұраныстарын және оқырмандық құзыреттілік деңгейін зерделеу

Ағымдағы оқу жылында

Орта білім беру ұйымдары директоры-ның ОТЖ жөніндегі орынбасарлары

Мониторинг, анықтама


8

Мектеп кітапханасын толықтыру үшін кітапхана қоры бойынша талдама жүргізу

Ағымдағы оқу жылында

Мектеп директорлары, қамқоршылық кеңес

Анықтама, ұсынымдар, өтінім

300   млн. теңге

  1. PIRLS, PISA, TIMSS халықаралық зерттеулер талаптарына сәйкес оқу 

                            сауаттылығының сапасын арттыру





1

Білім беру сапасын халықаралық салыстырмалы зерттеу нәтижелерін талқылау бойынша педагогикалық сағат

Қыркүйек

Мектеп директоры, қамқоршылық кеңес

Анықтама


2

Педагогикалық кеңес: «Әдеби мәтіндерге қол жетімді болу үшін балалардың электронды құрылғылар мен гаджеттерді қолдануда мұғалімнің рөлі»

 Жарты жыл сайын есеп беру  (мамыр, желтоқсан) 

Орта білім беру ұйымдары директорының  ОТЖ, ТЖ жөніндегі орынбасарлары

Хаттама, шешім


3

Бастауыш сынып мұғалімдерінің оқу деңгейін қалыптастыруы: ақпаратты табу және қарапайым  тұжырымдау дәлелдеу (түсіндіру): автор тікелей айтпаған  мәтін бөлшектерін біріктіру, байланыс орнату және оларды мәтіннің жалпы идеясымен байланыстыра отырып (тұжырымдау)  түсіндіріу

Ағымдағы оқу жылында

Орта білім беру ұйымдары директорының ОТЖ жөніндегі орынбасарлары және бастауыш сынып мұғалімдері

Жарты жыл сайын есеп беру


4

Пән мұғалімдерінің оқу құзіреттіліктерін қалыптастыру бойынша жұмысы: ақпаратты түсіну және салыстыру,  үзінділерді сақтай отырып, оларды жалпы ақпарат бойынша  біріктіру, ақпаратты табу және қорытынды жасау


Ағымдағы оқу жылында

Орта білім беру ұйымдары директорының ОТЖ бойынша орынбасарлары және пән мұғалімдері 

Жарты жыл сайын есеп беру


5

Бастауыш мектеп (оқу техникасы), орта және жоғары буын оқушылары арасында мәтінді оқу және түсіну сапасын мониторингілеу: (өздігінен білім алудың негізгі ресурсы ретінде жазбаша мәтіндерді пайдалану)


Қыркүйекқазан

Мектеп директорының ОТЖ жөніндегі орынбасарлары

Анықтама және ұсынымдар


6

Кітапхананы PIRLS, PISA, TIMSS халықаралық зерттеулері бойынша материалдармен және тапсырмалармен қамтамасыз ету

Ағымдағы оқу жылында

ҚББЖТҒӘО,

Мектеп директорының ОТЖ жөніндегі орынбасарлары

Материалдар, ұсыныстар


7

Педагогикалық кеңес:

«Қоғамда өздігінен өмір сүруге дайындығын анықтау мақсатында функционалдық оқу сауаттылығын арттыру»


Наурыз

Мектеп директорлары

Анықтама, педкеңестің Хаттамасы



Білім алушылардың оқу құзыреттіліктерін қалыптастыру және жетілдіру

1

Әдістемелік кеңес: «Білім алушылардың оқырмандық құзыреттерін, медиа-ақпараттық сауаттылығын және ақпараттық қауіпсіздігін қалыптастыру»


Қараша

Білім беру ұйымдары директорының ОТЖ жөніндегі орынбасарлары

Анықтама


2

«Оқу пәндері арқылы кітап оқу» жүйелі сабақ өткізу

Ағымдағы оқу жылында

Мектеп директорының ОТЖ орынбасарлары, пән мұғалімдері

Анықтама


3

«Мектеп кітапханасындағы жаңалықтар» атты ақпараттық мұғалімдер отырысы

Ағымдағы оқу жылында

Мектеп директорларының ОТЖ орынбасарлары, мектеп кітапханашылары

Әр жартыжылдық сайын есеп беру


4

«Кітаптың ашылуы» (оқу сауаттылығын қалыптастырудағы жұмыс тәжірибесінен): мектеп, аудандық, қалалық деңгейдегі мұғалімдердің шеберлік-сыныптары

Ағымдағы оқу жылында

 ҚББЖТҒӘО,

АББ,  мектеп директорлары  

Сайтқа орналастыру   


5

Пән мұғалімдерінің түсініп  оқу әдісін қолдана отырып, сабақ жоспарын жасауы

Ағымдағы оқу жылында

Орта білім беру ұйымдары директорының ОТЖ жөніндегі орынбасарлары

Сайтқа орналастыру   


6

«Сабақтағы мектеп кітапханасының   ақпараттық ресурстары» қалалық әдістемелік идеялар фестивалі

 Қазан

ҚББЖТҒӘО,

АББ 

Материалдар


7

««Көркем әдебиет» бөлімі арқылы сурет бойынша оқимыз» тақырыбында кітап оқу сабақтарын өткізу

Ағымдағы оқу жылында

Директордың орынбасарлары, бастауыш сынып мұғалімдері

Фото  немес бейнеесеп, айына бір рет


8

Білім алушыларға сауалнама жүргізу:

- Кітап оқығанды ұнатасың ба?

- Күніне қанша уақыт оқисың?

-Қандай ақпарат көздерін қалайсың?

- «Ғаламторға еркін кіру кітапханаларды қажетсіз етеді»  деген пікірмен келісесің бе?

Қыркүйек, мамыр

Орта білім беру ұйымдары директорының ОТЖ жөніндегі орынбасарлары


Талдау, ұсыныстар


9

Оқу сауаттылығының қалыптасу деңгейінің мониторингі: төмен деңгей - мәтінді түсіну;

орташа деңгей - мәтіннен хабарламаларды табу, олардың негізінде белгілі бір тұжырымдар жасау, мәтіннің пішіні мен тілінің кейбір ерекшеліктерін қолдану;

жоғарғы деңгейі - автордың ұстанымдарын, түсіндірмелерін негіздеу үшін мәтінге сүйену, мәтінді тұтас қабылдау және сонымен бірге мәтіннің жеке бөліктерін түсіну; жоғары деңгей - өз тұжырымдарын жасау және мәтіннің маңызды ақпаратын түсіну, мәтіннің кейбір тілдік ерекшеліктеріне назар аудару (интонация, сурет)

Ағымдағы оқу жылында

Мектеп директорлары

Әр жартыжылдық сайын есеп беру


10

Мұғалімдерге арналған онлайн вебинарлар:

- «Бейнесабақ»;

- «Оқу сауаттылығы»;

- «Оқырман құзыреті»;

- «Кітап оқу сапасы»;

- «Түсініп оқу»;

- «Ақпаратпен жұмыс түрлері»

Ағымдағы оқу жылында

Орта білім беру ұйымдары директорының ОТЖ жөніндегі орынбасарлары


Әр жартыжылдық сайын есеп беру


11

 Сабақта 5 минуттық іштей оқу, түсініп оқу, «Кітапсыз өткен бір күн – орны толмас бос кеткен күн» девизімен мәтінмен жұмыс істеу 

Ағымдағы оқу жылында

Мектеп директорлары, пән мұғалімдері

Жарты жыл сайын есеп беру


12

Оқушы мен мұғалімнің кітап оқу үрдісіне ақпаратпен жұмыс істеуі бойынша бірыңғай режим енгізу

Қыркүйек

ҚББЖТҒӘО

Әдістемелік ұсынымдар


13

Білім алушыларға кітапты талқылау және кітап оқу бойынша виртуалды пікірталас клубын құру арқылы білім беру ұйымдарының сайтын жетілдіру

Ағымдағы оқу жылында

Мектеп директорлары

Ақпаратты мектеп сайтына орналастыру


14

Кітапханашылардың семинар, кеңес, онлайн-конференция, шеберлік- сыныптарын өткізу

Ағымдағы оқу жылында

 ҚББЖТҒӘО, мектеп директорлары

Анықтама, ұсынымдар


15

Оқу сауаттылығын қалыптастыру және дамыту бойынша пән мұғалімдерінің үздік жұмыс тәжірибесін зерттеу және қорыту

Ағымдағы оқу жылында

ҚББЖТҒӘО, АББ басшылары, мектеп директорлары

Әдістемелік ұсынымдар


16

Мектеп сайтында «Оқырманды тәрбиелейміз» Web-парақшасын құру


Ағымдағы оқу жылында

Мектеп директорлары

Материалдар


                                                                     4.  Кітапхана - оқырмандық белсенділік орталығы


1

Мектеп кітапханасын білім алушылардың оқырман мәдениетін дамыту мен қолдауды қамтамасыз ететін ресурстық ақпараттық-білім беру, мәдени және бос уақыт өткізу орталығы ретінде дамыту

Ағымдағы оқу жылында

Мектеп директорлары

Анықтама, жоспар

Мектеп қаражаты есебінен (жан басына шаққандағы қаржыландыру)

2

Кітапханалық үрдістерді цифрландыру, компьютерлік технологияларды қолдану (мәліметтер базасын, виртуалды экскурсиялар, слайд-презентациялар ұйымдастыру, аудиокітаптар оқу)

Ағымдағы оқу жылында


Орта білім беру ұйымдарының басшылары

Анықтама, жоспар

Мектеп қаражаты есебінен (жан басына шаққандағы қаржыландыру)

3

Балаларды қолдау қызметін, балаларға арналған КОЛЛ орталықтарды ұйымдастыру, психологтерді тарту

Ағымдағы оқу жылында

АББ басшылары, мектеп директорлары

Анықтама, жоспар

Мектеп қаражаты есебінен (жан басына шаққандағы қаржыландыру)

4

Балалардың кітап оқуын қолдау бойынша авторлық шеберлік бағдарламалар ұйымдастыру және өткізу (педагогтер үшін)


Ағымдағы оқу жылында

ҚББЖТҒӘО, мектеп директорлары

Авторлық бағдарламалар


5

Кітапханалық  сағаттар өткізу:

- «Оқырман болу деген нені білдіреді?»;

Қазіргі кітап оқуда не сәнді?»;

-«Қызықты кітаптарды тез оқуды қалай үйренуге болады »; 

-«Кітаптың ақпараттық әлемдегі рөлі.  Фолиант дегеніміз не».

Ағымдағы оқу жылында

Орта білім беру ұйымдарының директорлары, кітапханашылар

Аналитикалық анықтама


6

Оқушылар үшін қазақ классиктерінің «Алтын қорынан» «Біздің тарихымыз» атты коллекция жасау;


Ағымдағы оқу жылында

 Орта білім беру ұйымдарының директорлары, кітапханашылар

Білім беру ұйымының сайтына фотоесеп, көрме

Мектеп қаражаты есебінен (жан басына шаққандағы қаржыландыру

7

Мәдени мұраны, ғылыми жетістіктерді, қазіргі заманауи әдебиет пен өнерді зерделеу мақсатында оқырман конференцияларын өткізу

Ағымдағы оқу жылында

Орта білім беру ұйымдарының директорлары, кітапханашылар

Білім беру ұйымының сайтына фотоесеп, көрме


8

 Жазушылардың, ақындардың, суретшілердің, актерлердің, спортшылардың, атақты адамдардың қатысуымен «Тірі кітапхана» атты шығармашылық кездесулер өткізу; Online режимінде («Автормен телекөпір») жазушылар мен ақындардың мерейтойына арналған экскурсиялық-дамытушылық бағдарламалар


Ағымдағы оқу жылында

Орта білім беру ұйымдарының директорлары, кітапханашылар

Білім беру ұйымының сайтына фотоесеп, көрме


9

Жазушы еңбегінің нәтижелері мен кітабын бағалауға  балалардың қатысуы, ғаламторда кітапты интерактивті талқылау, басқа қалалардың оқушыларымен әдеби телекөпір

Ағымдағы оқу жылында

Орта білім беру ұйымдарының директорлары, кітапханашылар

Анықтама, мамыр айы


10

 Ата-аналарға арналған «Кітапта қонақтамыз» балалар кітабының тұсаукесері

Ағымдағы оқу жылында

Орта білім беру ұйымдарының директорлары, кітапханашылар

Анықтама


11

«Кітапты көрнекі насихаттау» виртуалды және дәстүрлі көрме өткізу

Ағымдағы оқу жылында

Мектеп директорлары, 

кітапханашылар

Анықтама


12

Ғаламтор технологиялары арқылы кітап оқуды насихаттау; мектеп сайтында қоғамда оқырман мәдениетін тәрбиелеу мәселелерін талқылауға қолжетімділікті қамтамасыз ету; кітапханаларда «Нағыз оқырмандар»   мәліметтер базасын қалыптастыру

Ағымдағы оқу жылында

Орта білім беру ұйымдарының директорлары, кітапханашылар

Есеп және фотоесеп


13

«Бәріміз оқимыз»  бірыңғай сынып сағаттарын өткізу

Сәуір

ББ, ҚББЖТҒӘО

Мектеп дректорлары

Ұсынымдар


14

Қаланың мәдениет объектілерінде шығармашылық үрдіс ретінде кітап оқуды ұйымдастыр. Кітапханаларда «Бірге кітап оқимыз» күнін өткізу 

Ағымдағы оқу жылында

Орта білім беру ұйымдарының директорлары, кітапханашылар

қалалық мәдениет объектілері

Анықтама (фотоесеп), мамыр айы


15

Бір-бірімізге кітап  оқимыз (еріктілерді тарта отырып): кіші мектеп жасындағы  оқушылардың  жоғарғы сынып оқушылармен бірлесіп кітап оқуы

Ағымдағы оқу жылында

Орта білім беру ұйымдарының директорлары, кітапханашылар

Фотоесеп


16

 «Жыл кітабы»- байқауы

Ағымдағы оқу жылында

Орта білім беру ұйымдарының директорлары, кітапханашылары


Фотоесеп


17

Клубтар құру:

- Бастауыш сынып оқушыларына арналған «Оқимыз»

- Орта буын оқушыларына арналған «Ерікті оқырмандар»

Ағымдағы оқу жылында

Орта білім беру ұйымдарының директорлары, кітапханашылар

Фотоесеп


18

Мұғалімдер мен оқушылар үшін жылдам оқу курстарын өткізу

Ағымдағы оқу жылында

ББ, ҚББЖТҒӘО

Мектеп дректорлары

Фотоесеп


19

«Жаздағы кітапхана» - жазғы лагерь ұйымдастыру

Маусым-тамыз

АББ, мектеп директорлары

Фотоесеп


20

Жазғы каникул кезінде оқушылардың кітап оқуы үшін ұсыныс тізімдерін жасау





Маусым

Орта білім беру ұйымдарының директорлары, кітапханашылар

Тізім


5. Мәдениет, қосымша білім беру мекемелерімен өзара іс-қимыл және әлеуметтік әріптестік. 

Іс-шаралар: байқаулар, жобалар, акциялар


1

Жеке тұлғаның зияткерлік және рухани-адамгершілік дамуы мен білім алушылардың бос уақытын өткізудің объектісі ретінде кітап оқуды насихаттау және жандандыру

Ағымдағы оқу жылында

Мектеп директорлары

Анықтама(фотоесеп)


2

«Үздік мектеп кітапханасы» қалалық байқау өткізу


Маусым

ББ,АББ,  ҚББЖТҒӘО

Ережелер, дипломдар


3

«Жылдың үздік оқырманы»  байқауы


Ағымдағы оқу жылында

АББ, мектеп директорлары

Байқау қорытындысы бойынша хаттама, дипломдар



4

«Ең көп кітап оқитын сынып» мектеп байқауы

Ағымдағы оқу жылында

АББ,  мектеп директорлары

Байқау қорытындысы бойынша хаттама, дипломдар



5

5-11- сынып оқушылары арасында қалалық жобалар байқауы:

«Менің ақылды кітабым»- жобасы

«Сүйікті кітап жарнамасы»- жобасы 

«Абайды тану» -жобасы

«Классиканы оқимыз»-жобасы

Сәуір

«Алматы дарыны» орталығы

Ережелер, хаттама


6

«Кітаппен 30 минут» - іштей оқу сағаттарын өткізу

Ағымдағы оқу жылында

Мектеп директорлары

Фото немесе  бейнеесеп, айына бір рет


7

«Менің оқырмандық күнделігім» дайджестін құрастыру

Ағымдағы оқу жылында

Мектеп директорлары

Фотоесеп


8

«Досыңа кітап сыйла» эстафетасын өткізу

Ағымдағы оқу жылында

 «Алматы дарыны» орталығы,  мектеп директорлары 

Ережелер, фотоесеп


9

«Отбасымен  кітап оқимыз» байқаулар,викториналар, оқырмандар жарыстары және т. б. өткізу

Ағымдағы оқу жылында

Мектеп директорлары

Анықтама, алғыс


10

«Әдеби шығармаларды экрандау», әдеби мәтін авторының идеясына бейімдеудің сәйкестік сапасын талқылау

Ағымдағы оқу жылында

Мектеп директорлары

Фотоесеп


11

Пікірталас  - дұрыс шешімін табыңыз:

  • «Анықтамалық әдебиет: ғаламтор  немесе энциклопедия?»
  • «Классика мазаманауи ма?»
  • «Кітап-ең жақсы сыйлық»

«Кітап оқу -табысты оқудың шарты» 

Ағымдағы оқу жылында

Мектеп директорлары

Фотоесеп


13

  «Жыл оқырманы-оқушы»  қалалық байқау өткізу


Желтоқсан

 «Алматы дарыны» орталығы

Ережелер, есеп


13

«Мектептегі үздік буккроссинг»  байқауын өткізу

Ағымдағы оқу жылында

Мектеп директорлары

Ережелер


14

Жастардың қоғамдық ұйымдарымен өзара қарым-қатынас жасау, стартаптар («оқу сағаты»), оқырмандар конференцияларын өткізу

Ағымдағы оқу жылында

Мектеп директорлары

Анықтама (фотоесеп) мамыр айы


14

«Адамды адам еткен – кітап, адамзат еткен – кітапхана» тақырыбы бойынша буккроссингтер өткізу, ата-аналар мен педагогтердің кабинеттерде көркемәдебиет сөрелерін жабдықтауы

Ағымдағы оқу жылында

Мектеп директорлары

Фото немесе бейне есеп


15.

«Үздік мектеп кітапханасы» қалалық конкурсын өткізу

30 наурыз- 30  маусым аралығында

ҚББЖТҒӘО

Ереже


6. Ата-аналар қоғамдастығының кітап оқу мәдениетін жетілдіру


1

Ата-аналар жиналысы: «Бірыңғай оқырмандар қауымдастығын қалыптастыру»


Оқу жылы ішінде

ББ, АББ, ҚББЖТҒӘО, мектеп директорлары

Хаттама


2

«Ең көп кітап оқитын отбасы» мектеп байқауын  өткізу


Наурыз

Мектеп директорлары

Фотоесеп


3

«Кітап оқитын отбасылардың эстафетасы»     челленджін өткізу

Оқу жылы ішінде

Мектеп директорлары

Фотоесеп, ұсынымдар


4

 «Асыл сөзді іздесең, Абайды оқы, ерінбе!...» челленджін өткізу

Оқу жылы ішінде

Мектеп директорлары

Фотоесеп


5

Ата-аналарға кеңес: «Өлең  жаттауды қалай үйрету керек», «Қай жаста балаларға қандай кітап оқу керек?» және т. б.

Ағымдағы оқу жылында

Мектеп директорлары

Ұсынымдар


6

Отбасылық кітап оқу туризмі: оқу, танысу, Қазақстанның тарихи және киелі жерлеріне саяхат

Ағымдағы оқу жылында

Мектеп директорлары

Фотоесеп



7.  Баспа қызметі


1

Алматы қаласы білім беру ұйымдарының оқушылардың оқу сауаттылығын дамыту бойынша әдістемелік ұсынымдар әзірлеуі (орыс әдебиеті, қазақ әдебиеті, ағылшын тілі)

Қаңтар

ҚББЖТҒӘО

Әдістемелік ұсынымдар




2

Әдістемелік ұсынымдар әзірлеу:

1) «Түсініп оқу негіздері және мәтінмен жұмыс»;

2) «Білім алушылардың ақпараттық мәдениетінің негіздері" 

Маусым-шілде

ҚББЖТҒӘО

Әдістемелік ұсынымдар




4

Білім алушыларды кітап оқуға тарту мәселесі бойынша ата-аналар жиналысын өткізу үшін әдістемелік ұсынымдар әзірлеу.

Қазан

ҚББЖТҒӘО

Әдістемелік ұсынымдар




5

Мектеп кітапханашыларының үздік жұмыс тәжірибесін жинақтау бойынша әдістемелік ұсынымдар

Тамыз

ҚББЖТҒӘО

Жинақ
















Алматы қаласы         

Білім басқармасының басшысы                                                                  Л. Жылкыбаева



























УТВЕРЖДАЮ

Заместитель акима города Алматы

Е. Бабакумаров

___  _________ 2021 год


План действий

по формированию читательской культуры и единой читательской общности

«Читающая семья – читающая школа – читающий город» 

 в организациях среднего образования г.Алматы 


В рамках реализации поручений Президента Республики Казахстан, данных на четвертом заседании Национального совета общественного доверия при Президенте Республики Казахстан 22 октября 2020 года, утвержденного приказом Руководителя Администрации Президента Республики Казахстан от 12 января 2020 года № 20-01-38.33 проекта   «Читающая школа», в котором обозначена проблема детского и юношеского чтения, а также в связи с объявлением 2021 года – Годом детского и юношеского чтения в Казахстане, разработан план действий. 


Цель: Повышение уровня читательской культуры обучающихся, роста их читательской активности и создание условий для популяризации чтения.

Задачи:

  • повышение читательской компетентности обучающихся;
  • повышение уровня культуры чтения и читательской активности обучающихся  через взаимодействие и социальное партнерство;
  • привлечение родителей к мероприятиям для реализации проекта по формированию единой читательской общности;
  • формирование у читателей понимания того,что книга – основной источник знаний;
  • овладение правилами общения с книгой;
  • воспитание любви к книге, формирование положительных эмоций при чтении книги, интереса к прочитанному.





 Наименование мероприятия



Сроки проведения


Ответственные


Форма завершения


Финансиро-

вание


  1. Менеджмент  в формировании читательской культуры обучающихся





1

Мониторинг эффективности управленческой деятельности работы библиотеки как центра формирования читательской культуры и пропаганды чтения.

В течение учебного года

Директора организаций среднего образования

Справка


2

Мониторинг целенаправленности и эффективности управленческих действий заместителей директоров по учебно-воспитательной работе в обеспечении прав несовершеннолетних на свободный доступ к школьному, районному, городскому библиотечным фондам. Информированность об использовании этих фондов детьми. 

В течение учебного года

Директора организаций среднего образования

Справка


3

Изучение состояния библиотечных формуляров обучающихся и их читательского спроса. 

Май

Заместители директоров по УВР

организаций среднего образования 

Справка-отчёт


4

Управление качеством чтения: успешность обучающихся в учебной деятельности при использовании книжного фонда библиотеки, а также изучение причин     недостаточного использования библиотечного фонда учащимися при выполнении самостоятельной работы, при оформлении проектов                        и др. работ. 

В течение учебного года

Заместители директоров по УВР

организаций образования 

Мониторинг


5

Эффективность управленческих действий администрации по вопросам использования возможностей  библиотеки для восполнения пробелов в знаниях обучающихся.

В течение учебного года

Заместители директоров по УВР

организаций среднего образования 

Справка 


6

Повышение персональной ответственности учителей-предметников, классных руководителей,  библиотекарей за работу по формированию читательской активности обучающихся, овладению правилами общения с книгой, повышению качества знаний обучающихся на основе чтения дополнительной литературы, привлечению родителей к формированию единой читательской общности.


В течение учебного года

Директора организаций среднего образования, Попечительский совет 

Мониторинг, справка


7

Изучение читательских интересов, запросов и уровня читательской компетенции обучающихся в 1-4, 

5-9, 10-11 классах.

В течение учебного года

Заместители директора по УВР организаций среднего образования 

Мониторинг, справка


8

Проведение аналитического исследования библиотечного фонда для целевого пополнения школьной библиотеки.

В течение учебного года

Директора организаций среднего образования, Попечительский совет

Справка, рекомендации, заявка

300 млн. тенге

Повышение качества читательской грамотности в соответствии с требованиями

международных исследований PIRLSPISA,TIMSS и др.





1

Педагогический час по обсуждению результатов международных сопоставительных исследований качества образования для принятия решений на основе полученных результатов.  

Сентябрь

Директора организаций среднего образования, Попечительский совет

Справка


2

Педагогический совет: «Роль учителя в использовании детьми электронных устройств и гаджетов для открытия доступа к литературным текстам».  

Каждое полугодие (май, декабрь) 

Заместители директоров по УВР, ВР

организаций среднего образования

Протокол, решение


3

Работа учителей начальной школы над повышением читательского уровня: находить информацию                      и формулировать простые непосредственные выводы (интерпретирование): умение интегрировать детали текста, не высказанные автором напрямую, устанавливать связи                                                              и интерпретировать их, соотнося с общей идеей текста (формулирование выводов).

В течение учебного года

Заместители директоров по УВР и учителя начальных классов организаций среднего образования 

Отчёт каждое полугодие


4

Работа учителей-предметников над формированием следующих читательских компетенций: понимать  информацию и делать сопоставление, сравнение, удерживать фрагменты и соединять их в общую информационную картину, уметь находить информацию и формулировать выводы.

В течение учебного года

Заместители директоров по УВР и учителя-предметники

организаций среднего  образования 

Отчёт каждое полугодие


5

Мониторинг качества чтения                            и понимания текста среди учащихся  начальной школы (техника чтения), среди учащихся среднего                                      и старшего звена обучения (использование письменных текстов  как основной ресурс самообразования)

Сентябрь- октябрь

Заместители директоров по УВР

организаций среднего образования


Справка и рекомендации


6

Обеспечение библиотеки материалами и заданиями по международным исследованиям PIRLSPISATIMSS и др.

В течение учебного года

ГНМЦНТО,

заместители директоров по УВР

организаций среднего образования 


Материалы, рекомендации


7

Педагогический совет: 

«Повышение функциональной грамотности школьников в области чтения с целью определения готовности к самостоятельной жизни в обществе».



Март

Директора организаций среднего образования

Справка, протокол педсовета


Формирование и совершенствование читательских компетенций обучающихся


1

Методический совет: «Формирование читательских компетенций обучающихся, медийно-информационной грамотности и информационной  безопасности». 

Ноябрь

Заместители директоров  по УВР организаций среднего образования

Справка


2

Проведение урочной системы «Чтение через учебные предметы»

В течение учебного года 

Заместители директоров по УВР, учителя-предметники


Справка


3

Информационная учительская планёрка «Новинки школьной библиотеки».

В течение учебного года

Заместители директоров по УВР, школьные библиотекари

Отчёт каждое полугодие


4

Мастер-классы учителей «Открытие книги» (из опыта работы формирования читательской грамотности): школьный, районный, городской уровни.  

В течение учебного года 

ГНМЦНТО, РОО, директора организаций среднего образования  

Размещение на сайте   


5

Разработка учителями-предметниками конспектов уроков               с применением методики осмысленного чтения.

В течение учебного года

Заместители директоров   по УВР организаций среднего образования

Размещение на сайте   


6

Городской фестиваль методических идей «Информационные ресурсы школьной библиотеки на уроках».

Октябрь 

ГНМЦНТО, РОО

Материалы


7

Проведение занятий по чтению   через образовательный раздел «Художественная литература» на тему: «Читаем по картинке».

В течение учебного года

Заместители директоров, учителя начальных классов

Фото или видео- отчет, в месяц один раз


8

Анкетирование обучающихся:

- Любишь ли ты читать?

- Сколько времени в день ты читаешь?

- Какие источники информации ты предпочитаешь?

- Согласен ли ты с утверждением «Свободный доступ в Интернет сделает ненужными библиотеки»?

Сентябрь, май

Заместители директоров по УВР 

организаций среднего образования

Анализ, рекомендации


9

Мониторинг сформированности  уровневой читательской грамотности: низкий  уровень – понять текст;  

средний   уровень  – находить в тексте сообщения, делать на их основе определённые выводы, использовать некоторые особенности формы и языка текста; 

высокий уровень – опираться на текст для обоснования собственных интерпретаций позиций автора, воспринимать  текст целостно и в то же время понимать отдельные части текста в их взаимосвязи; 

высший уровень  делать собственные умозаключения и понимать существенную информацию текста, обращать внимание на некоторые языковые особенности текста (интонация, образ).

В течение учебного года

Директора организаций среднего образования 

Отчёт каждое полугодие


10

Онлайн-вебинары для учителей:

- «Видеоурок»;

- «Читательская грамотность»;

- «Читательские компетенции»;

- «Качество чтения»;

- «Осмысленное чтение»;

- «Виды работы с информацией».

В течение учебного года

Заместители директоров по УВР 

организаций среднего образования 

Отчёт каждое полугодие


11

Проведение на уроках 5-минуток тихого чтения, жужжащего, смыслового чтения и работы с текстом под девизом «Кітапсыз өтілген бір күн – орны толмай бос кеткен күн».

В течение учебного года

Директора организаций среднего образования, учителя-предметники

Отчёт каждое полугодие


12

Внедрение в учебный процесс единого режима по работе учителей и учащихся с информацией. 

Сентябрь

ГНМЦНТО

Методические рекомендации


13

Совершенствование сайтов организаций образования с возможностью создания виртуального дискуссионного клуба для обучающихся  по обсуждению и чтению книг.

В течение учебного года 

Директора организаций среднего образования

Размещение на сайте школы информации   


14

Проведение семинаров, совещаний, онлайн-конференций, мастер-классов библиотекарей.

В течение учебного года 

ГНМЦНТО, директора организаций среднего образования

Справка, рекомендации 


15

Изучение и обобщение лучшего опыта работы учителей-предметников по развитию и формированию читательской грамотности.

В течение учебного года 

ГНМЦНТО, руководители РОО, директора организаций среднего образования

Методические рекомендации


16

Создание на сайте школы Web-странички «Воспитываем читателя»

В течение учебного года 

Директора организаций среднего образования

Материалы


Библиотека – центр читательской активности

1

Развитие школьной библиотеки как ресурсного информационно-образовательного, культурного     и досугового центра, обеспечивающего развитие и поддержку читательской культуры обучающихся.

В течение учебного года

Директора организаций среднего образования

Справка, смета

За счет средств школы (подушевое финансирова-ние)

2

Цифровизация библиотечных процессов, применение компьютерных технологий                               в обслуживании (организация базы данных, виртуальных экскурсий, слайд-презентаций, чтение аудиокниг).

В течение учебного года 

Руководители РОО. директора

организаций среднего  образования 

Справка, смета

За счет средств школы (подушевое финансирова-ние)

3

Организация Службы поддержки детей и педагогов в поиске информации (Колл-центры).

В течение учебного года

Руководители РОО, директора организаций среднего образования

Анализ, смета

За счет средств школы (подушевое финансирова-ние)

4

Организация мастерской авторских программ по поддержке детского чтения (для педагогов).


В течение учебного года

ГНМЦНТО, директора организаций среднего образования 

Авторские программы


5

Проведение часов библиотечного общения: 

- «Что значит быть читателем?»;

- «Что модно сейчас читать?»;

- «Как научиться быстро читать много интересных книг?»; 

- «Роль книги в информационном мире. Что такое фолиант?».

В течение учебного года

Директора, библиотекари организаций среднего образования


Аналитическая справка


6

Формирование библиотечных коллекций для учащихся: «Золотой фонд» книг казахских классиков, коллекция «Наша история».


В течение учебного года 

Директора, библиотекари 

организаций среднего образования 

Выставка, фотоотчет на сайте организации образования

За счет средств школы (подушевое финансирова-ние)


7

Проведение читательских конференций в целях изучения культурного наследия, научных достижений, современной литературы и искусства.

В течение учебного года 

Директора, библиотекари 

организациий среднего образования

Выставка, фотоотчет на сайте организации образования


8

Проведение встреч:

 - «Живая библиотека», творческих встреч с участием писателей, поэтов, художников, актёров, спортсменов, знаменитых земляков; 

- в режиме Online («Телемост с Автором»);     Экскурсионно–развивающие программы, приуроченные к юбилею писателей и поэтов.

В течение учебного года 

Директора, библиотекари 

организаций среднего образования

Справка, фотоотчет на сайте организации образования


9

Участие детей в оценке книги писателя, интерактивное обсужде-ние. Литературные телемосты с учащимися других городов.

В течение учебного года 

Директора, библиотекари 

организаций среднего образования

Справка, май месяц


10

Презентация детских книг для родителей: «В гостях у книги».

В течение учебного года 

Директора, библиотекари 

организаций среднего образования

Справка


11

Проведение виртуальных и традиционных выставок «Наглядная пропаганда книги».

В течение учебного года 

Директора, библиотекари 

организаций среднего образования

Справка 


12

Популяризация чтения через Интернет-технологии. Обсуждение проблем воспитания читательской культуры общества на школьных сайтах. Формирование базы данных в библиотеках «Активные читатели» 

В течение учебного года 

Директора, библиотекари 

организации среднего образования

Отчет и фотоотчет


13

Проведение единых классных часов «Читают все!»

Апрель 

УО, ГНМЦНТО

Директора организаций среднего образования 

Рекомендации


14

Привлечение объектов культуры города к организации чтения как творческого процесса.  Проведение дней общения в библиотеках «Читаем вместе!»

В течение учебного года 

Директора, библиотекари 

организаций среднего образования

Городские объекты культуры

Справка (фотоотчет), май месяц


15

Читаем друг     другу (с привлечением волонтёров): встреча и чтение книг младшего школьника со старшими учащимися

В течение учебного года

Директора, библиотекари 

организаций среднего образования

Фотоотчет


16

Школьный конкурс «Книга года!» - выбирают дети.

В течение учебного года

Директора, библиотекари 

организаций среднего образования

Фотоотчет


17

Создание клубов:

- «Читайка» – для учащихся начальных классов

- «Волонтёры чтения» – для учащихся среднего звена

В течение учебного года

Директора, библиотекари 

организаций среднего образования

Фотоотчет


18

Проведение курсов скорочтения для учителей и учащихся

В течение учебного года

ГУО, ГНМЦНТО, директора школ 

Фотоотчет


19

«Лето в библиотеке» – организация летнего лагеря

Июнь-август

РОО, директора организаций среднего образования

Фотоотчет


20

Составление рекомендательных списков литературы для чтения учащихся в летний период


Июнь

Директора, библиотекари 

организаций среднего образования


Список


5. Взаимодействие и социальное партнёрство с учреждениями культуры, дополнительного образования. Мероприятия: конкурсы, проекты, акции


1

Популяризация и активизация чтения как объекта интеллектуального и духовно-нравственного развития личности                        и проведения досуга обучающихся.

В течение учебного года

Директора организаций среднего образования

Справка (фотоотчет)


2

Проведение городского конкурса «Лучшая школьная библиотека».

Июнь 

ГУО, РОО, ГНМЦНТО

Положения, дипломы


3

Школьный конкурс «Лучший читатель года».

В течение учебного года 

РОО, директора организаций среднего образования

Протокол по итогам конкурса, дипломы



4

Школьный конкурс «Самый читающий класс».

В течение учебного года 

РОО, директора организаций среднего образования

Протокол по итогам конкурса, дипломы



5

Городской конкурс проектов среди учащихся 5-11 классов: 

- проект «Умная книга в моей судьбе»;

- проект «Реклама любимой книги»;

- проект «Открывая Абая»;

- проект «Читаем классику».

Апрель

Центр «Алматы дарыны»

Положения, протокол


6

Проведение часов тихого чтения                        «30 минут с книгой». 

В течение учебного года

Директора организаций среднего образования

 Фото или видеоотчет, в месяц один раз



7

Составление дайджестов «Мой читательский дневник».

В течение учебного года

Директора организаций среднего образования

Фотоотчет


8

Проведение эстафеты «Подари книгу другу!».

В течение учебного года

Центр «Алматы дарыны», директора организаций среднего образования

Положения, фотоотчет


9

Проведение конкурсов, викторин, читательских соревнований и т.д. «Читаем всей семьей».

В течение учебного года 

Директора организаций среднего образования

Справка, Алғыс


10

«Экранизация литературных произведений» с последующим обсуждением качества соответствия экранизации замыслу авторов литературных текстов.


В течение учебного года 

Директора организаций среднего образования

Фотоотчет


11

Диспут – найди верное решение:

  • «Справочная литература: Интернет или энциклопедия?»
  • «Современна ли классика?»
  • «Книга – лучший подарок?»
  • «Начитанность – условие успешной учёбы?».


В течение учебного года 

Директора организаций среднего образования

Фотоотчет


13

Проведение городского конкурса:

 «Ученик - читатель года»  

Декабрь  

Центр «Алматы дарыны»

Положения, отчет


13

Проведение конкурсов «Лучший буккроссинг в школе».

В течение учебного года 

Директора организаций среднего образования

Положения


14

Взаимодействие с молодежными общественными организациями, проведение стартапов («Час чтения»), читательских конференций.

В течение учебного года 

Директора организаций среднего образования

Справка (фотоотчет) май месяц


14

Проведение Буккроссингов по теме: «Адамды адам еткен – кітап, адамзат еткен – кітапхана», оборудование полки художественной литературы родителями и педагогами в кабинетах.

В течение учебного года

Директора организаций среднего образования

Фото или видеоотчет


15

Проведение городского конкурса «Лучшая школьная библиотека».

С 30 марта по 30 июня

ГНМЦНТО, РОО, директора школ

Положение


6. Совершенствование читательской культуры родительского сообщества

1

Родительское собрание: «Формирование единой читательской общности».

В течение года

ГУО, РОО, ГНМЦНТО, директора организаций среднего образования

Протокол


2

Проведение школьного конкурса «Самая читающая семья».

Март

Директора организаций среднего образования

Фотоотчет


3

Проведение челленджа «Эстафета читающих семей».

В течение года

Директора школ

Фотоотчет, рекомендации


4

Проведение челленджа «Асыл сөзді іздесең, Абайды оқы, ерінбе!...».

В течение года

Директора организаций среднего образования

Фотоотчет


5

Консультации для родителей: «Как научить запоминать стихи?», «Как подбирать книги для детского чтения соответственно возрасту ребенка?».

В течение учебного года

Директора организаций среднего образования

Рекомендации 


6

Семейный читающий туризм: чтение, ознакомление, путешествие по историческим и сакральным местам Казахстана. 

В течение учебного года 

Директора организаций среднего образования

Фотоотчет



7. Издательская деятельность

1

Разработка методических рекомендаций по развитию читательской грамотности школьников организаций образования г. Алматы (русская литература, казахская литература, английский язык).

Январь

ГНМЦНТО

Методические рекомендации





2

Разработка методических  рекомендаций: 

1) «Основы смыслового чтения и работа с текстом»;

2) «Основы информационной культуры обучающихся». 

Июнь-июль

ГНМЦНТО

Методические рекомендации





4

Разработка методических рекомендаций для проведения родительских собраний по вопросу привлечения обучающихся                                                  к чтению.

Октябрь

ГНМЦНТО

Методические рекомендации





5

Методические рекомендации по обобщению лучшего опыта работы школьных библиотекарей.

Август

ГНМЦНТО

Сборник

















Руководитель Управления образования

города Алматы                                                                       Л. Жылкыбаева



Осы беттің QR-коды:
QR-код этой страницы:

Похожие публикации:

07 сентябрь 2020 Тьютердің жұмысы
09 октябрь 2020 DARYN ECOART
Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив