Әдістемелік коучинг « Оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту»
Анықтама : әдістемелік коучинг « Оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту» тақырыбында
Қазақ тілі және әдебиеті пәнінің мұғалімі Жомартова Б.Т.өткізді.
Мақсаты: Тыңдаушыларға оқытудағы жаңа тәсілдер туралы түсінік бере отырып,оны тәжірибеде қолдану тиімділігін көрсету.
Ұйымдастыру кезеңі: Шаттық шеңбері - шеңберде тұрып өзі туралы айтады. Мұғалімдер өздерін таныстырады. Формативті бағалау.
Топқа бөлу кезеңі: Қатысушыларды топқа бөлу: №1.Абай. №2.Мұқағали. №3.Ыбырай. Мұғалімдер пазл арқылы 3 топқа бөлінеді. Суретпен жұмыс, пазл құрастыру арқылы топқа бөлу. Қатысушылардың ойын біріктіру, топтастыру. Формативті бағалау.
«333» әдісін қолдану тәсілін көрсету: Видеоролик көрсету. Теке мен қошқар ертегісі көрсетілді. Мақсаты: 3 топ 3минут ішінде 3 түйінді ой жазады ертегі бойынша жазады.
Бірінші топ - Драма» әдісі драма түрінде сахналайды. Екінші топ - «Хикая картасы» әдісі көңілді эмоциямен сахналайды. Үшінші топ - «Стоп кадр» әдісі оқиғаны әрі қарай жалғастырады. Жеке, жұптық, топтық жұмыстар жасай отырып тәжірибе қортындысын шығарады, топ атынан қорғайды. Дескрипторлар арқылы бағалау.
Коучинг қорытындысы: Сергіту сәті - «Көршіңді сипатта» деп аталатын ойын. Шеңберге тұрып А4 қағазына көршісі туралы сурет салып сипаттайды. Жеке, жұптық, топтық жұмыстар жасай отырып тәжірибе қортындысын шығарады. Дескрипторлар арқылы бағалау.
Коучке хат әдісі арқылы сабақты қорытындылау. Коучке хат әдісі арқылы сабақты қорытындылайды, өз ойларын айтады. Жеке, жұптық, топтық жұмыстар. СТО, Об және ОүБ, ОЖТ.
Рефлексия кезеңі: (сәтті, сәтсіз жақтары, өзгеріс енгізу).
Мен үшін жаңалық болды______
Менің сұрағым ________________
Ұсыныс ______________________
Қатысушы мұғалімдер коучингті бағалайды.
Қорыта айтқанда, оқушы бойында шығармшылықты дамытуда үздіксіз құлшыныс, оқуға, білім алуға деген ұмтылыс ұдайы өшпей, күннен-күнге дами түсуі қажет. Баланың қиялын дамыта отырып, ойын дамытамыз. Ойы дамыған шәкіртіміздің танымдық қызығушылығы арта отырып, шығармашылық әрекеті жоғары деңгейге көтеріледі.