Әдістемелік коучинг « Оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту» » КГУ «Общеобразовательная школа №187 » Управления образования г.Алматы
Алматы қаласы
Білім басқармасының
"№187 жалпы білім беретін мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72636) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72636) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » Әдістемелік коучинг « Оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту»
28
март
2022

Әдістемелік коучинг « Оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту»

Анықтама : әдістемелік коучинг « Оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту» тақырыбында


      Қазақ тілі және әдебиеті пәнінің мұғалімі Жомартова  Б.Т.өткізді.


 












































МақсатыТыңдаушыларға оқытудағы жаңа тәсілдер туралы түсінік бере отырып,оны тәжірибеде қолдану тиімділігін көрсету.

Ұйымдастыру кезеңі: Шаттық шеңбері - шеңберде тұрып өзі туралы айтады. Мұғалімдер өздерін таныстырады. Формативті бағалау.



Топқа бөлу кезеңі: Қатысушыларды топқа бөлу: №1.Абай.  №2.Мұқағали. №3.Ыбырай. Мұғалімдер пазл арқылы 3 топқа бөлінеді. Суретпен жұмыс, пазл құрастыру арқылы топқа бөлу. Қатысушылардың ойын біріктіру, топтастыру. Формативті бағалау.


















































«333» әдісін қолдану тәсілін көрсету: Видеоролик көрсету. Теке мен қошқар ертегісі көрсетілді. Мақсаты: 3 топ 3минут ішінде 3 түйінді ой жазады ертегі бойынша жазады. 




















Бірінші топ - Драма» әдісі драма түрінде сахналайды. Екінші топ - «Хикая картасы» әдісі көңілді эмоциямен сахналайды. Үшінші топ - «Стоп кадр» әдісі оқиғаны әрі қарай жалғастырады. Жеке, жұптық, топтық жұмыстар жасай отырып тәжірибе қортындысын шығарады, топ атынан қорғайдыДескрипторлар арқылы бағалау.





























































Коучинг қорытындысы: Сергіту сәті - «Көршіңді сипатта» деп аталатын ойын. Шеңберге тұрып А4 қағазына көршісі туралы сурет салып сипаттайды. Жеке, жұптық, топтық жұмыстар жасай отырып тәжірибе қортындысын шығарады. Дескрипторлар арқылы бағалау.
















Коучке хат әдісі арқылы сабақты қорытындылау. Коучке хат әдісі арқылы сабақты қорытындылайды, өз ойларын айтады. Жеке, жұптық, топтық жұмыстар. СТО,  Об және ОүБ, ОЖТ. 

Рефлексия кезеңі: (сәтті, сәтсіз жақтары, өзгеріс енгізу). 

Мен үшін жаңалық болды______

Менің сұрағым ________________

Ұсыныс ______________________              

Қатысушы мұғалімдер коучингті бағалайды.


Қорыта айтқанда, оқушы бойында шығармшылықты дамытуда үздіксіз құлшыныс, оқуға, білім алуға деген ұмтылыс ұдайы өшпей, күннен-күнге дами түсуі қажет. Баланың қиялын дамыта отырып, ойын дамытамыз. Ойы дамыған шәкіртіміздің танымдық қызығушылығы арта отырып, шығармашылық әрекеті жоғары деңгейге көтеріледі. 



Осы беттің QR-коды:
QR-код этой страницы:

Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив